لذت زندگی

لذت زندگی

شابک: 9789641981237

صاحب اثر: عسکر هرمی کاریانی

زبان: فارسی

سال چاپ: 1393        نوبت چاپ: اول

قطع: رقعی        تعداد جلد: 1       تعداد صفحات: 256

قيمت: 1000000 ريال

 

خرید اینترنتی

                                                                                      بسم الله الرحمن الرحیم
الهی، ای معبود مهربان و بی همتا، دستان خالی مان به پیشگاه تو بلند است؛ ما را لیاقتی عطا کن تا دستانمان، دستی باشد از جانب تو و در خدمت خلق تو، و پایمان در راه تو و در جهت خشنودی تو گام بردارد! ما را آن گونه ره نما که نماینده تو و خوبیهای تو بر روی زمینت باشیم!
خداوندا، قلب هایمان را به ذکر خودت زنده بدار و از آفت غفلت و دلمردگی محفوظ و مصون بدار! و باری علاقه ام به کتاب و کتابخوانی، انگیزه ای شد تا حکایت و سخنان خواندنی و پند آموز دیگران را گردآوری نمایم و شما را در «لذت زندگی» که به باورم کتاب و کتابخوانی است سهیم سازم. | چون کتاب اولم به نام «لذت زندگی»مورد عنایت و استقبال علاقه مندان قرار گرفت و چاپ آن تمام شده بود، انگیزه مضاعفی شد که کتاب حاضر به نام «لذت زندگی (۲)» را نیز گردآوری نمایم و هر دو را با هم در دو جلد جداگانه چاپ و منتشر سازیم. از این کتاب از سه بخش کلی تشکیل و ترتیب یافته است:
بخش اول: حکایت های برگزیده از گلستان سعدی و مثنوی معنوی مولوی
بخش دوم: حکایت های خواندنی و سخنان پند آموز از منابع مختلف، که معمولا همراه با ذکر منبع است، مگر مواردی که مأخذ آنها اینترنت بوده است که منبع اصلی آن برایم ناشناخته ماند.بخش سوم: سخنانی زیبا از بزرگان

موضوعات: اسلام آداب و رسوم شعر و داستان

برچسب‌ها: روانشناسی لذت زندگی حکایت آموزنده


» بازدید امروز: 60
» بازدید دیروز: 59
» افراد آنلاین: 1
» بازدید کل: 11317