دعا های خوب برای بچه های خوب

دعا های خوب برای بچه های خوب

شابک: 9789641982173

صاحب اثر: احمد قهرمانی

زبان: فارسی

سال چاپ: 98        نوبت چاپ: اول

قطع: وزیری        تعداد جلد: 1       تعداد صفحات: 27

قيمت: 200000 ريال

 

خرید اینترنتی

                                                                         بسم الله الرحمن الرحیم


                      حمد و ستایش برای پروردگار جهان است، و سلام و درود بر پیامبر مان محمد و بر خاندان، یاران و پیروان نیکشان تا روز حسابرسی باد!
                                                                                                الله عزوجل می فرماید:
یادم کنید تا شما را یاد کنم، و مرا سپاس گزارید و ناسپاسیم نکنید». برای یک انسان مؤمن همین کافی است که بداند ذکر پروردگار باعث می شود، الله عزوجل در بالای عرش به یاد او باشد و در نزد فرشتگان مقرب به وجود او افتخار و مباهات ورزد.از نشانه های محبت خداوند به بنده اش است که به او توفیق می دهد تا خداوند را بسیار ذکر کرده و زبانش همیشه مشغول به ذکر و یاد او باشد، و فرد بر ذکر الله مداومت می ورزد تا جایی که خداوند به سبب آن او را از گناه و معصیت نگه می دارد.اذکار بر دو نوع است: مرسل و مقید. مرسل: به اذکار عامی گویند که فرد زبان را به گفتن آنها مشغول می کند.مقید: به اذکاری گویند که برای آن زمان و مکان مشخصی تعیین شده است، مثل اذکار صبحگاه و شامگاه، ورود و خروج منزل و .. علما می گویند: کسی که اذکار مقید را بخواند، این آیه شامل حال او می شود:الاحزاب 35و مردان و زنانی که خدا را بسیار یاد می کنند، خدا برایشان آمرزش و پاداش بزرگ آماده کرده است.»
در کتاب حاضر، دعا و ذکرهایی برگرفته از قرآن و سنت صحیح، در موضوع وضو و نماز، گردآوری و ترجمه شده است تا نوجوانان بتوانند به وسیله ی آنها الله عزوجل را دعا و ذکر کنند و در نتیجه، از شیرینی ایمان و زندگی آرامش بخش برخوردار گردند. ا الله عزوجل می فرماید: آنان که ایمان آوردند و دل هایشان با یاد الله آرامش می یابد. بدانید که دلها با یاد الله آرام می گیرد.» الرعد: ۲۸
شیخ موسی بازماندگان

                                                                       
 وات ساپ سفارش کتاب09903494852 - وات ساپ مدیر انتشارات09177023175 - دفتر انتشارات 07132249317
                                  

موضوعات: حدیث کودک و نوجوان

برچسب‌ها: کتاب دعا بچه ها مقید مرسل


» بازدید امروز: 99
» بازدید دیروز: 91
» افراد آنلاین: 2
» بازدید کل: 15566